- 10 augusti

shena, idag träffa jag en saknad sak som kom från kroatien i söndags. sen åkte jag till hageby hem till francesca. vi vá med maribel steffi teglin erduan samir delton och kim. senare drog kim och teglin så vi andra drog oss mot kina gungan:) va där en stund och chilla aset av oss. sen cyklade jag och maribelcita hem till henne och hon duscha och efter käka vi kyckling! nu har vi dansat ihjäl oss för vi ska nämligen dansa i augustifestivalen karneval tåget med ana maria pilar & francesca. ROOOOOOOOOOOLIGT! nu ska vi kanske tälta i maribel's trädgård. värsta traditionen HAHAH. men vi älskart eftersom att det är vår grej lixom;) vi får höra babes. puss


Kommentarer
Postat av: francesca

det är fortfarande min & maribels grej från första början ;)<3

2010-08-11 @ 03:10:34
Postat av: valerie

ingen bryr sig ;) <3

2010-08-11 @ 14:55:15
URL: http://valeriemunoz.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv inte att det är din grej då rå ;)<3

2010-08-11 @ 21:07:39
Postat av: valerie.

vem sa att jag sa att det var min grej? :)

2010-08-12 @ 19:12:31
URL: http://valeriemunoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0