- 12 augusti

vaknade kvart över 1 på golvet hos kadriye HAHA. alltså jag låg på en madrass :d. gick upp och så käka jag och kadriye. vanessa sov fortfarande. i alla fall, sen chillade vi bara och när vanessa vakan så chilla vi fortfarande tills jag drog typ runt halv 4. tog spårvagnen till söder tull och träffade Ana Maria Francesc Maribel & Pilar. vi cykla ner till latino teatern och tränade dansen i timmar! sen cyklade vi till stan igen sen tog jag 119 bussen hem med maria & ana! nu är jag hemma och ska duscha och käka sen har jag lite grejer att göra. förlåt för dålig uppdatering dom här senaste dagarna. har inte bloggat så mycket som jag brukar ''/. men jag ska försöka blogga så mycket jag kan. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0