- 17 augusti

tränade som sagt med tjejerna. vi tog massa bilderna också, och hade lite kuligt :) alltså det läskiga va när vi va där , alltså vi va helt själva. ingen vuxen eller nåt. sen fick pilar ett sms av sin kompis att man skulle va försiktig eftersom det spö regna och åska ute. sen satt vi tjejer på golvet och snacka om lite grejer & helt plötsligt släcks allt och vi dooooooooooooooog! alla hoppa på mig och maribel så vi va en hel klump och börja skrika som jag vet inte vad HAHA. jaja sen när jag drog hem så käka och somna i soffan :) mamma väckte mig så jag gick och la mig i rummet! vakna tio över 11. känner mig seg, hoppas jag somnar sen! aya sen käka jag igen höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0