- 19 augusti

vakna halv 2 av att alla ringde och messa. gick och upp duscha kroppen & platta håret. har precis käkat mat och klockan 4 ska jag och mamma dra på möte -.-  efter det kanske jag drar hem till francesca. vi ska fixa oss sen ska vi träffa maribel för att dra till min syster, hon ska göra inbakade flätor på dom! efter det drar vi till rix fm, karusellerna & marknaden. men bara kanske! för mig i alla fall.. så ni vet kommer jag inte blogga något för jag kommer vara jätte upptagen dom här dagarna! inatt ska jag maribel francesca & pilar tror jag? sova hos min syster karen:) vi ska ha en sista sleepover innan jag flyttar! min syster's data funkar inte hemma hos henne. och nästa dag blir det träning klockan 2 sen klockan 5 framåt blir det dansuppvisning. efter det ska alla vi brudar dra ut och äta och efter det blir det karuseller & disco :) så aa ni förstår nog att jag inte hinner.. men jag berättar allt efter augustifestivalen med bilder och förmodlingen en video på vår dans :)  puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0