- 24 augusti

haha headern blev lite för mycke, så jävla dålig blev den fan! men orkar inte bry mig hade tråkigt haha:) klockan kvart över 8 typ? så skjussa jag min bror med cykel till skolan, där träffa jag johannes & andreas. vi cykla till vrinnerviskogen och gjorde aktiviteter med båda klasserna, BORING! ramlade också så jag har skit ont i handen haha största klanten! sen gick vi till skolan igen, käka mat sen drog jag med sandy & becca och köpte glass :) efter det hade vi bara 15 minuters lektion och klockan 1 fick vi sluta. cykla hem direkt, sitter här och är dö trött. men får inte sova! annars kommer jag inte kunna sova inatt som igår , tog 3 timmar för att somna haha -.-


HAHA vet inte vad jag gör på bilden? men det är jag typ 2005 eller nåt.
jag ser fan ingen förändring höhöhöh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0