- 25 augusti

åh har tröttnat på att blogga, det är så tråkigt! finns ingenting att blogga om längre. tänkte köra på tävlingar eller nåt osv.. men jag kör så på samma sak hela tiden -.-  outfit och sånt kanske man kan börja med? med ni kanske inte orkar bry er om vad jag har på mig HAHA. nej men behöver er hjälp fan:) ge lite förslag så får jag se sen. annars tar jag bort bloggen för jag orkar inte blogga om det ska vara tråkigt -.-  hhöhö har lust att ta bort den NU! men nej jag ska vara snell hest mot er :) puss på röven


Kommentarer
Postat av: sofiasindy

- tävlingar

- finn fem fel

- outfit



loveu <3<3

2010-08-25 @ 17:55:05
URL: http://lifeofmesofiasindy.blogg.se/
Postat av: ANGELIKA

dina videobloggar är roliga!! snälla gör några :D:D



haha lite outfits oxo kanske ;)

roligt att se :P

2010-08-25 @ 21:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0