- 27 augusti

började skolan halv 10 med musik, sen hade vi.. rast, NO, rast, spanska, lunch, matte & NO. rätt så okej dag! bara att jag va dö trött, höll på att somna på bordet på lektionerna.

crazy skoldag ska jag säga också! på luchen så attackera jag och andrej varann så jag har största märket i mitt ansiktet nära ögat typ HAHAH. ohsen på dom där korta rasterna så attackera jag och rebecca varann bara för vi försöker ta bilder på varann hela tiden. alltså omgggg! ni skulle dö av garv för alltså vi såg ut som jag vet inte vad. vi drog varann i håret, tog ner varandra, slog sönder varann hahah till slut bett de där djuret mig i armen och jag hade ingenstans att bita tillbaka så jag bet henne i huvvet HAHAHAHAHAHHA låter sjukt! men det var de närmsta min mun 'xd.

jaja, slutade halv 3. skit dåligt fan! på en fredag så ska man sluta halv 3 -.- men i alla fall.. drog hem direkt och tvätta mitt hår. platta det och sminka mig! har byt om lite, fixat mig sådär :) typ halv 7 ska jag dra ut.

bitmärke på min arm från becca höhöhöh


rivmärke? eller nåt av andrej höhöö -.-
det gör ont när jag ler/skrattar eller ens rör mig hahah :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0