- barn som vill byta kön

ojuste, idag när jag kollade på tv tidigare. så kollade jag på ett pogram i fyran som hette 'barn som vill byta kön''. jag tror det var så men jaja.. det fanns tex en pojke på kanske 5-6 år? han hade slutat klippa sitt hår, börja klä sig som en flicka osv.. alltså det var helt sjukt! hon eller han rättaresagt målade sina naglar osv precis vad tjejer gör! jag har inget emot det. men det är bara sjukt att så små barn gör eller tänker på nåt sånt - att byta kön. sen frågade någon honom: om du var tvungen att vara pojke igen i endast en vecka, skulle du gå med på det? då sa ju han, aldrig! att han dör hellre. haha, lite sjukt faktiskt. men det jag inte fatta vá varför föräldrarna låter sina småbarn byta kön? jag skulle väntat tills mitt barn var gammal nog för att bestämma något sånt. och i pogramet så pratade barnet och mamman om att barnet skulle operera eller något sånt för att få bröst & sånt som tjejer får osv?!?! eftersom det är en pojke så det kan ju inte bara komma bröst bara så där.. helt sjukt säger jag bara!

men så ni vet har jag inget problem med sånt att man vill vara motsatta könet, säger bara att det är sjukt att så små barn vid åldern 5-8 år vill byta kön så tidigt. hur kan dom ens tänka på något sånt vid den åldern?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0