- can't sleep..

KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER,
FJORTIS, ALKOHOL, KRIMINELLT, MSN.

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - nae :DD
Vem är du kär i ? - ingen
Har du dumpat någon? - yepp.
Har någon dumpat dig? - aa
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - aa, men jag säger självklart att jag driver efteråt höhö!Vem kysste du senast? -
Vem kramade du senast? - ana & romina tror jag hon hette
Är det okej att din tjej/kille hånglar med en annan kille/tjej? - haha så dum fråga?

SKOLA:
Är du duktig i skolan
- duger väl :P
Har du bra betyg? - har inte betyg än (y)
Har du fått göra om ett prov någongång? - inte vad jag vet
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - sjävlklart
Sköter du dig i skolan? - aa är duktig flicka ;)
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - säg någon som inte har
Haft mobilen på lektionstid? - jaaaaaa! mitt liv
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - HAHA i stockholm

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? -
 3 med mig, & om man ränkar med mammas kille - 4. 
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - bara mamma
Trivs hemma? - jajamensan!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - ne, men gått ut i smyg kanske höhö
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nej
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - yepp
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - alltid!

VÄNNER:
Du har vänner?
- haha, aa?
Som du brukar vara med? brukar vara mest med mari chekka & kadriye typ
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - aa
Är det okej att ha tjej/kill-kompisar? - klart
Har du pussat någon av dina kompisar? - arå
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - vafan? nej! haha
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nej

FJORTIS:

Du sminkar dig varje dag?
- nej
Putar med läpparna på kort? - kan hända
Tar kort på dina bröst? - palla nej?
Använder idomin på läpparna? - HAHA nej, vem fan vill ha ljusbruna läppar?
Super dig packad varje helg? - nej
Du plattar håret och gör en typ fjortisfrisyr - plattar håret ofta, men fjortisfrisyr? nej.
Ditt hår är knallblont? - brunett!
Har druckit alkohol? - nej men fick typ en gång eller hur man ska säga? HAHA ville ha coca cola sen så gav farmor mig vin fast hon drev och jag visste inte, det såg ut som cola. sen drack jag lite och det va äckligt som in i helskottan!
Vad var det för sorts alkohol? vin
Brukar du dricka alkohol? - orka nej?
Har du druckit öl? - provat, pytte lite bara när det brukar vara fest med släkten HÖHÖ
Tycker du om öl? - äckligt

KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott? - haha godis nagellack och inget mer faktikt, xd
Vill du bli kriminell? - nej jag är bättre än så ;)
Vad är inte okej med att vara kriminell? - allt
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - hahhahhaahhhahhah nej
Har du suttit i fängelset? - nae

MSN:
Motto? -
 hej
Vem är snyggast på din kontakt lista? - baba
Vem sa du älskar dig sist till? - minns inte
Vem tror du älskar dig mest på din kontakt lista? - hur ska jag veta?
Vem sa hora till dig sist? - han börjar på n & slutar på o :)
Är nummer 20 snygg? - en jag inte känner? ehm jag vet inte har ju inte sett henne höhö!
Är nummer 12 snygg? - HAHAHAHHAHA NEVER EVER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0