- dåligt humör.

yes ni ser rubriken så jag skriver kort! kom typ hem för ungefär en timme sen från ute bion i färgargården. filmen var as bra! bara att jag inte kommer ihåg vad den heter. i alla fall, när jag kom hem duscha jag och åt något tror jag? minns inte. nu sitter jag här och kanske ska ladda ner en film om jag orkar. tror jag ska sova istället, känner mig helt död! plus att imorn måste jag upp tidigt för ska träna med tjejerna igen! jag kommer alltid försent när vi ska mötas -.- jaja.. vi hörs när vi hörs ♥

btw: förlåt för att det jämnt är ''toma inlägg''. alltså utan bilder osv..
men jag har inga och jag pallar inte ens ta kort pahahah hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0