- godmorgon!

kollade klart på filmen The last song för inte så länge sen:) det va klockren & jag rekommenderar den stort till alla! trodde jag skulle gråta mer än vad jag gjorde eftersom typ alla gjorde det haha? men nä, det kom bara 2 droppar typ :D  men blev tårögd flera gånger. i alla fall, efter filmen forsatte jag fixa bloggen. det tog en stund för jag hitta ingen design som passa med headern! men jaja, har varit vaken hela natten fan höhö klockan är just nu 07:51. tänkte att jag inte ska sova? eftersom att annars kommer jag bara sova bort min dag, och jag ska ju träffa en massa folk. just nu är det inga moln heller, blå himmel med sol. hoppas det blir fint väder idag eftersom att jag hörde att det skulle bli det! ska sitta vid datan lite och försöka hålla mig vaken, gör ju det med musik just nu :P äntligen funkar ljudet! vet inte hur men jaja. onödigt inlägg men jag har boring. ska ladda ner en till film men vet inte vilken. hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0