- hos maribel med francesca.

hejsan, flyttade faktiskt inte till stockholm IDAG. och jag vet faktiskt inte varför. min pappa kunde inte komma eller alltså jag fatta ingenting. det är komplicerat. men jag ska i alla fall flytta dit tror jag men jag vet inte när :( så håll inte på att säga att jag ljuger för uppmärksamhet eller för att jag driver osv. för det var seriöst den här gången!

jaja.. har varit med maribel och francesca nu för dom ville ses eftersom maribel kom från spanien och jag ska flytta till stockholm. vi har släppt lite dans för snart ska vi uppträda osv. nu sitter båda i maribel's rum -.- dom lämna mig haha men vi håller på att ladda ner en film som har hållt på i 2 timmar typ :o minns inte vad den heter säger nån gång. i alla fall, vi hörs nån gång igen i livet :D


jag älskar er mina bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0