- hos mormor med kusin (L)

sho gott folk! drog till folk med maribel och francesca. kristian och simon va inte där höhö men det fanns lite annat folk, orkar inte säga alla namn :) eller jo det gör jag.. eller nae :d' vi va bara där i folk och chilla lite. sen cykla jag mari och chekka hem till mig en stund. vi käka och körde sanning&konka ;) tog lite pic's sen cykla vi vidare till kinagungan i hageby. låg ba där och chilla sen cykla vi ännu en gång vidare till navestad, mari drog hem medans vi drog till mormor. ingen är här förutom morbror och hunden. så det kommer bli party tonight ;) närå. men vi hörs! PUSS




http://1.bp.blogspot.com/_kcEFwLL4BIY/S-bjXXfH9UI/AAAAAAAAACE/_YeY-XkNsHU/s1600/powerpuffpinglorna%5B1%5D.jpg
bubblan = maribel                       blomman = jag                buttran = francesca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0