- kort om dagen!

idrott gick en ''promenad'' men meri & agnes till Lidl

rast tror jag.. minns inte?
 
svenska skrev typ en liten text om ett sommarminne

rast minns inte vad jag gjorde höhö

spanska satt med andreas och dog av garv bara

lunch satt med becca och sandy och käka ris med currysås hehe

matte jobba med ett häfte eller vad man ska säga

engelska kolla igenom den nya boken vi har fått ohså

mentorstid snacka lite om vad som händer om en vecka, berättar då!

slutade halv 3 och flummade lite med andreas daniel meri & agnes :)
efter en stund började jag dra hemåt! snart ska jag börja fixa mig lite
och käka något snabbt. sen ska jag träffa francesca och en annan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0