- MOT STAN

drar snart till stan med maribel och francesca! ska bara käka min omelett med tomater nu, som jag har gjort själv ;) i alla fall.. vi ska kolla runt på lite kläder som vi måste fixa till den 1 september! får då ska vi + brudarna (maria, ana & pilar) ha dansuppvisning igen fast på en fotbolls match tror jag det var? alltså för chile unido.. och eftersom vi ska dansa för dom (på pausen) så får vi pengar för att köpa kläder och massa till oss tills den 1 september.. men nu måste jag skynda för vi skulle träffas klockan 2 :O


gammaloredigeradfailbild
btw: hehe vilken viting jag är, FUCKING VANILJ HUD! :O 

Kommentarer
Postat av: matidla

tack så mkt du :) min lilla ängel dedär :D de ska jag göra ;)

2010-08-28 @ 14:09:06
URL: http://matildaekhessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0