- skoldagen..

vaknade halv 8 så det blev att fixa sig som blixten! sen åkte man cykel men johannes:) började kl. 9! samlades i klassrummet & snackade. fick äntligen mitt skåp idag! överskåp bitches :D aja sen hade vi rast och sen kolla vi på nån tråkig film:) efter filmen drog jag rebecca & sandy ner till stan för att käka i mc. för skolan hade ställt in maten eller va det va? för vi skulle ju till lindöbadet, men vädret va fuckad så vi stanna i skolan istället :) jaja, efter mc hade vi bara 15 minuters lektion. sen skjussa johannes mig hem med cykeln. somna i soffan, vakna efter en stund och la mig i rummet haha vakna nyss :) ska fixa lite headers nu till folk som vill ha dom fixade. bye <3


gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0