- stannar hemma!

hej igen!

drog aldrig till skolan förut.. för det första så gick det inte att öppna dörren? den är helt f*ckt up! går inte att öppna den för låset är typ löst? hahah, så jag var fast här inne.. 

jag känner mig ändå sjuk :( har skit ont i halsen, kan knappt själva! :s och så har jag lite huvudvärk! inatt hade jag till och med ont i magen. trodde det var mensvärk.. men nopp sn*pp, det var det inte. klanten maribel smitta francesca och francesca smitta mig. fast det gjorde hon igår! och maribel har ju värsta turen för hon var ju bara sjuk typ en dag haha -.-  stackars oss..

just nu har jag värsta tråkigt.. kan inte somna om och det finns ingenting att göra! så jag ska ladda ner ett par filmer nu som jag ska sitta kolla på och bara chilla lite sådär ;) hejdå sötisar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0