- THE DAY...

dansade från klockan 3 till 6 med tjejerna. sen drog alla hemåt medans jag och maribel drog med francesca hem till henne. hon käka och fixa sig lite, sen drog vi hem till min syster en snabbis. sen drog vi till hagebyskolan och träffa några :) efter några sekunder åkte vi till min syster igen haha, sen cykla vi tillbaka till hagebyskolan och sen åkte maribel hem. francesca och jag va lite med våra polare gabbe och fadi :) sen skjusa jag hem chekka sen cykla jag vidare hemåt! ska ta och käka nu för jag är hungrig som ett lejon. efter det ska jag nog gå och lägga mig för jag är så jedrans trött, orkar ingenting. måste upp tidigt imorn också! ciao..


no makeup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0