- tråkiigt..

Testet startar: 18:48
Jag heter: valerie
Min ålder är: 13

JAG ÄR
Nöjd med min kropp?: nej
Nöjd med mitt utseende?: njaa
En typ som gillar att bråka?: när jag är på dåligt humör
Längre än 1.75cm?: haha nej?
En person som älskar att retas?: ibland :D
Alltid glad?: aa sådär
En kille?: nej
En tjej?: aa
Super kär?: nej
civilstatus?: singel
Positiv när det händer tråkiga saker?: beror på vad det är
Neger?: haha, nej


JAG BRUKAR

Se på tv?: aa
Vara med mina vänner?: aa
Låssas att jag är stålmannen och kan flyga?: kan hända:)
Vara naken?:  haha aa :$
Be till gud?: aa
Sova?: alltid
Spionera om dina föräldrar har samlag?: HAHAH ABSOLUT INTE
Sjunga i duschen?: nää
Skutta runt på stan som lilleskutt?: inte riktigt :)
Prata med dig själv framför spegeln?: heheh
Stöta på andra fast du redan har en Flickvän/Pojkvän?: no.
Gå till stan för att stila?: ahaha nej
Åka buss?: aa
Knulla folk i röven?: HAHA nej
 

JAG HAR
Hamnat i bråk?: aa
Blivit slagen?: aa
Fått komplimanger av en okänd? aa
Skrikit åt en okänd person?: inte skrikit tror jag inte haha :O
Klarat ett prov?: aa
Sårat någon? aa
Ramlat ner för en trappa?: haha kan ha hänt
Slagit någon tillbaka?: aa
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: nej
Haft samlag med en som är 10 år äldre?: nej 
  
Slagit en vän?:
på skoj :)
Druckit te?: aa
Kallat din vän för sexbomb?: haha jarå :)
Stått på ett tak?: aa
Klagat på dig själv?: aa
Sagt fula ord till dina föräldrar?: mm.
Rymt hemifrån?: :  inte riktigt, ba gått ut i smyg kanske haha
Fuskat på prov?: aa
Tagit droger?: aldrig!
Rökt?: testat
Gillat en av samma kön?: aldrig
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?: aa


JAG HAR ÅKT
Buss?: vem har inte?
Taxi?: aa
Bil?: absolut
Flygplan?: aa
Moppe?: 1 gång
Häst?: haha aa :P
Dubbeldäckare (buss)?: aa? xd
Helikopter?: nej
Ambulans?:  no :)

En röd Bmw?: vet inte
En gul Volvo?: nej
En vit Saab?: tror inte

TESTET

Var skitkul?: absolut inte
Var spännande?: ahah nej
Roligt?: ne
Säg ett valfritt ord: din mamma
Vad ville du få ut av ordet?: din mamma :)
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet?: absolut
Vad ska du göra nu?: vill sovaaaa, men ska på ute bio snart
Vad är det för dag idag?:  tisdag tror jag
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?: minns inte
Sista frågan, vad är klockan nu? 18:54


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0