- 11 juli ♥

dagen spenderades med kristina, patricia, alexandra, samir & emrah :) först drog jag och alexandra till folk, ingen va där. vi drog till himpa för att träffa alla jag skrev upp. vi drog till folk, folkparksskolan, folk sen drog alla hemåt :) jag och alexandra drog hem till mig och kolla på VM matchen. spanien vann! (K) sen drog vi till MC snabbt, och sen GICK vi till färgargården till ute bio :) det var fullt med folk. men det var as tråkigt där haha! sen kom alexandras mamma och hämta oss. kom hem för 20 minuter sen typ :) förlåt för den dåliga uppdaterigen men som ni ser så har jag inte hunnit sitta vid datan hehe. tack för dagen alla! PUSS OCH KRAM SKUMBANAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0