- 7 juli

hej mina kära vänner:) efter jag blogga käka jag typ? sen tog jag bussen hem med lillebror. så kom maribel till mig, sen tog vi bussen hem till henne:) vi käka och fixa oss snabbt och åkte till poolpartyt, det var gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymt kul alltså! ni som inte var där missa något stort;) vi badade, dansa aset av oss hehe hade kul och vännerna och uuuft vill spola tbx tiden:D läntar redan till nästa år!! ikväll sover jag hos maribel också, vi skulle tälta med maribel órkar inte :P just nu chillar vi lite sådär, maribel messar och jag sitter vid datan. snart ska vi kanske kolla på film:) hoppas hon inte somnar bara, det är typiskt henne att somna mitt i en film haha stackars (K) men vi hörs imorn kanske! puss till er från mig :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0