- frågor

OM DIG

Namn
 - valerie
Bor - hemma
Syskon -  1 bror, 2 halv (syster&bror) 1 låtsas syster. 
Ålder -  13
Född - 16 februari 1997
Ögonfärg -  brun
Längd - 157 :D  
Sko storlek- 35/36
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - vattuman
Hårfärg - ljusbrun , ljusa slingor

DAGENS.

Låt -
 I love the way you lie
Saknad - maribel, kadriye & francesca (L)  
Kläder - linne instoppad i jeans
Underkläder - trosooor & bh
Mat- ska käka snart , vet inte vad
Göra sen - åka hem (nrkp)
Godis - -
Pinsammaste - vene

SVARA ÄRLIGT.

Tycker du om att plocka svamp -
 har aldrig gjort de hahah
Tycker du om godis - nae, jag älskar godis
Hur många gånger i veckan äter du godis - (A) 
Äter du oftast nyttig mat - hahah jag är blatte
Tycker du att du själv är söt/snygg -  jag är nöjd med mitt utseende iaf.
Du ger mycket komplimanger till andra - arå ;)
Nöjd med ditt förnamn - nja ,.. är jag väl
Vad är det sämsta hos dig - näsa, håret 'xd
Vad är det bästa hos dig - vet inte , 
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - ränkar inte?
tycker om att vara med tjejer - alltid :)
Känner du dina grannar - bryr mig inte om dom
Vad har du för färg på dina underkläder idag - vit, med prickar hahh
Har du någon gång skolkat - om jag har
Spelar du något instrument - lite piano, och på gitarr bara en låt. xd 
Vilka sporter/aktiviteter har du gått - dans, basket
Har du några tatueringar - ne
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag -  vet inte?
 Tycker du om djur - inte alla

BRUKAR DU..

Sova -
 nej , jag älskar bara att sova vetu
Ta mediciner du inte borde ta - vet inte fan
Skada dig - nja, kan hända. man vet aldrig ;)
Klä dig i svart - för det mesta
Lita på folk - går inte på alla men aarå
Skada dig med flit - hahah aa
Drömma mardrömmar - aa  
Gå i skolan - aa
Vilja dö -  kan hända

HAR DU...

För många vänner -
 blir aldrig för många 
Någon annan psykisk sjukdom? - ne? 
Skadat någon? - hahah aa, men råkat kanske
Färgat håret - slingrat
Några piercnings - öronen
Några tatueringar - nej
Gjort bort dig rejält? - många gånger

ÄR DU...

Snäll -
 bara om jag vill
Söt - finns sötare 
Kort - inte lång heller
Klantig - alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0