- HAAA HAAA

okeeeeeeeeej, nu gör vi såhär:

jag ska ta bort det där att jag ska godkänna alla kommentarer ni skickar, så att vem som helst kan se dom. MEN jag ska sluta kolla på alla kommentarer, ska inte kolla på en enda kommentar från och med nu! eftersom visa personer är jobbigt trögfattade & FORSÄTTER att kommentera taskiga grejer -.- jag trodde bloggpausen och alla biblar jag har skrivit om skulle hjälpa. alltså att ni äntligen skulle förstå hur jobbigt det är när ni slösar er tid på att skriva en massa skit till mig -.- men neeeeeeej, det funka inte. SÅÅÅ, nu vet ni! om ni frågar frågor och jag aldrig svarar på dom så är det för att jag inte kollar på kommentarerna längre. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0