- hmm? ..

det var någon anonym eller aa,
kallar sig själv för ätbajs.
du, ätbajs. du skriver att jag ska sluta tro mig?
ehm, vad äre jag tror mig egentligen ?
aa, du säger jag är ful också?
jag är inte finaste personen i hela världed kanske.
jag är inte perfekt, nej. det är inte du heller!
du visar ju inte ens dig själv ?
så sluta ''tro dig'' du också -.-
sluta kalla mig för ful osv.
jag vet att jag inte är fin, har du sett mig
gå runt och säga: abow så jävla snygg jag är.
haha nejnejnejnej det tror jag inte :)
jag är i alla fall nöjd med mitt utseende!
för om jag ska gå runt och tycka att jag är ful,
gör mig inte direkt finare heller ?
gud skapade mig den jag är idag.
så om du ska klaga på hur ful jag är,
så kom inte till mig! för jag skapade inte
mitt utseende, det gjorde inte du heller
ja, ska nog inte slössa min tid på det här.
du förstår nu vad jag menar :)
och varför komma och försöka trycka ner mig?
det är bara onödigt, du slössar din tid på mig vetu.
ta hand om ditt, så tar jag hand om mitt!
det skulle vara så mycket enklare så.


Kommentarer
Postat av: francesca

vilken fitta kallar min kusin ful?

dens morsa är ful

valerie igga dom bara, slösa inte din dyrbara tid på den människan som inte har ett fucking liv.

2010-07-15 @ 17:34:32
Postat av: Anonym

så jävla mogoget omajgad , anmäl ? :)

2010-07-16 @ 12:07:45
Postat av: Anonym

orka dom !



idot är den som skrivert helt handikkappad i huvet vågar inte står för det han /hon säger FEGT kallas det & barnsligt!

Töntar som inte växt upp en gumman. Men bajs på dom du e fin punkt slut !

2010-07-16 @ 13:16:34
URL: http://maribeleliza.blogg.se/
Postat av: Leyla Ismail

så jävla omogoget kolla dig själv innan.

valerie är jsukt fin accpetera.

2010-07-20 @ 15:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0