- hos kadriye (K)

alo

sitter här hos kadriye som plattar sitt hår.. efter henne ska jag också göra det ;) sen ska vi dra oss till Folkparken. idag vakna vi typ hos maribel i hennes tält, alltså herregud jag sov bara 2 timmar!!!! tänk hur trött jag är nu. kadriye väckte mig HELA tiden hahah :) sen skulle vi dra till Himpa men maribel skulle till Skärblacka med sin family så jag och kadriye drog hem till henne byte om och fixa oss. sen bada vi lite där, vi drog typ efter 15 minuter hahahah. i Folkparken träffade vi några, hade lite kul sådär. sen drog vi hem till kadde igen :)  hon satt i datan och lite sånt medans jag däcka i sovan i 15 minuter tills hon väckte mig hahah!! vi drog och käka pizza och nu är vi här :) ska sova hos henne idag, kommer bli bäst (K) 


h a p p y f a c e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0