- hos mormor!♥

sorry för dålig uppdate idag ''/  men idag dansade vi somsagt i Frinavet. sen drog jag och francesca hem till mormor. senare drog vi hem till Farfar's polare som hade pool och allt :) drog dit med francesca och lillebror. vi hade dö kul! jaja, sen drog vi tbx till mormor. vi fixa oss och drog till HC sen åkte vi bussen tbx :) vi kollade på film och käka chips med Moster! kollade på Barnhemmet, haha efterbliven jag är :) den va skit bra i alla fall! nu sitter jag och kusin  (francesca) i varsin data och bloggar förfullt i varsin data HAHAH! största datanördarna ;) det var min dag det i alla fall! är helt död , så ska lägga mig snart. PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0