- irriterandeeeee.

försökte kolla på film i datan på en sida jag brukar kolla på och ljudet funkar ju såklart inte! ibland gör den det men ibland inte. det är så konstigt och jag blir så irriterad på det. och det är inte för högtalarna! för dom är nya + att musiken på spotify funkar hela tiden! men inte på internet sidor? ååh -.- i alla fall, ska fixa lite annat istället, lite bilder & mappar osv i datan. sen kanske jag går och lägger mig för jag måste upp tidigt. berättar mer imorgon! så jag kanske inte bloggar mer. klockan är ändå mycket, snacar 4 :| måste börja lägga mig tidigt och vakna tidigt! skolan börjar ju snart :( fan.. jaja vi hörs imorn puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0