- med francesca <3

shena mellan bena :)
kom hem nyss till mig från stan med Francesca. vi shoppa lite och käkat. nu har vi inget att göra, vi kanske tänker dra till ute bio senare?,

hahahah idag så käkade vi kyckling kebab där framför MC. vi hade största skrattatacken och alla kolla värsta konstigt på oss. alltså om jag dooog av garv alltså! vi höll på att snacka om brudar som ibland har ''råkat'' visa toppen av sin röv (alltså strecket) HAHAHAH. jag höll på att berätta till francesca: en gång när jag och min faster Lizbeth skulle ta tåget till Stockholm så såg vi en tjej med en kjol. och kjolen hade fasnat på hennes resväska på något sätt? så man såg halva av hennes skinka. sen gick min faster Lizbeth fram och sa till tjejen så sa hon: aa tack (samtidigt drog hon ner kjolen) och francesca dooooooooooooooooooooog, av garv! jag driver inte hon dog verkligen. hon garva så mycket att hon slog sig i huvet på en möbel eller nåt HAHAHAH.
okej de va det, :P. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0