- my world would suck without you.. ♥



jag älskar er tjejer. det är obreskrivligt! ni kommer aldrig förstå hur sjukt mycket ni betyder. jag är absolut ingenting, utan er! jag har förlorat er 2 gånger hittills i mitt liv.. 1: jag flyttade till stockholm. jag var utan er i 4 år. vi träffades då & då.. men det var ändå annorlunda utan er! jag kände mig ensam, jag saknade er. jag hade ingen jag kunde lita på. ingen fick mig skratta som ni gjorde.. 2: jag tog annat folk före er.. kommer ni ihåg?, det är en av mina största misstag jag ångrar stort :'( ni hade gjort mig till en bra människa. men när jag tog andra före er, förändrades jag helt. jag ångrar det stort. ni gör mina värsta dagar till dom bästa i mitt liv. jag vet inte vad jag skulle gjort utan er? i stockholm var det en hel annan sak. vi vá små, vi förstod inte, vi nöjde oss bara med att få träffas ibland, bara vi fick träffas! men nu, det är en hel annan sak. vår vänskap för varandra växer för varje dag. utan er vid min sida känns det inte rätt! jag kommer aldrig ta något före er. ingen eller inget kan komma mellan oss. vi är bäst tillsammans! vi klarar av allt, hand i hand!, bara vi har varandra. ni har aldrig svikit mig, även om jag svek er en gång. ni har alltid stått där och väntat på mig tills jag behöver er. ni finns alltid där för mig helt enkelt! vilket gör er till så underbara personer! jag är tacksam för gud att han skapade er! jag är tacksam för gud att ni finns! jag ber att han aldrig tar er ifrån mig. känslan av att inte ha kvar er hos mig, den känslan dödar mig. INGET eller INGEN kan någonsin få mig att inte vilja vara er vän! alla minnen vi har tillsammans, dom tar jag med till graven, till slutet av mitt liv. alla stunder med er, dåliga som bra, dom finns alltid i hjärtat. francesca & maribel.. jag vill att ni ska förstå att ni, ni har verkligen förändrat mitt liv dag för dag.. ni har en stor plats i mitt hjärta! den platsen kan eller kommer INGEN kunna ta ifrån er! ni har hjärtan av rent guld. ni är underbara på alla olika sätt.. med den här texten vill jag säga att ni är mitt allt! jag lämnar er aldrig. vi går hand i hand från vaggan till döden. ni har gjort mig till den människan jag är idag! ni har hjälpt mig genom allt! jag är så tacksamt, att gud kunde skapa något så fint.. jag blir bara tårögd av att tänka på hur mycket ni betyder & hur mycket jag älskar er! tack för allt.. tack för att ni finns!
los amo hasta la muerte nos separe


Kommentarer
Postat av: maribel

AAAAWWWW valerie gumman jag blir torogd fan :*(!!

SOO gullig du er du & chekka ni e mina besta elskar er & ni har verldens storsta plats i hjertat te amo elskling & lovar dig sviker dig aldrig nogonsin vi 3 till doden !! TE AMO <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-07-31 @ 17:06:36
URL: http://maribeleliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0