- ny månad, nya tag

halloj.

1 juni idag, intressaaaaaant. nae inte direkt :) har duschat och klätt på dig lite sådär. ska bara torka håret, platta och sminka mig! sen ska jag käka mat som baba håller på att fixa nu sen skjusar baba oss til tåget :)  äntligen åker vi hem! har saknat norrköping så jävla hårt. har funderat på mååånga gånger att flytta tillbaka till stockholm. men nej, jag trivs nog bättre där! idag skulle jag på bio med maribel sen träffa kadriye. men det blev ändrade planer :) ska träffa kadriye när jag kommer, så ska vi sova över hos min syster eller kansk hos feyruz (kadriyes syster) kuuuuul va? men bloggar mer när jag kommer hem eller på kvällen med kadriye ;) KRAM


ingenting utan dig, min ängel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0