- tråkiiiiiiiiiigt.

Har du:

Någon som förstår dig? ja
Någon som du saknar? arå
Någon som du hatar? nej


Vem kramade dig senast? minns inte
Vem pussade dig senast? kusin :D
Vem ringde dig senast? kusin <3
Vem ringde du senast? kommer inte ihåg
Vem var hemma hos dig senast? francesca

Vem var du hemma hos senast? francesca, xd


Har du några kärleksproblem? nej
Har du pratat med någon idag? Haha absolut
Har du gråtit idag? nae
Har du skrattat idag? ja!


Jag:
Är singel? som fan.
Svär ofta? händer
Sjunger i duschen? gjorde när jag bodde i stkhlm haha.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? varför inte
Skrattar åt dina egna skämt? haha jaaa :$
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? kanske röven HAHAHA skoja, nae vet inte :)



Har du:
piercingar? japp
Syskon? aa
Jobb? ne
För många vänner? haha det kan man aldrig ha!
Rymt hemifrån? Neej
Färgat håret? nej, ba slingor

Bra självförtroende? vet inte
Sagt "jag älskar dig" till någon? aa
Varit kär? never
Gjort något olagligt? hoppas inte :P
Somnat i skolan? en gång, men som tur väckte daniel mig innan läraren märkte något :o

Brutit ett ben? om jag har
Tappat bort mig i min hemstad? haha jaaaaaaaaa
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? aa
Smugit ut utan lov? vet inte
En hemlighet som ingen annan vet? tror inte?
Sovit en hel dag? aa (A)
Somnat gråtande? aa
Blivit generad inför folk? har hänt
varit kär i någon utan att säga det till personen? yes
Ätit musslor? nejjjjj
Varit på en festival? aa
haft ett förhållande i under en månad? vet inte
Färgat ditt hår svart? nepp



Vad: 
Längtar du till mest just nu? augusti festivalen!
Ska du göra i helgen? inget bestämmt.

Har du för kläder på dig? svarta shorts med en typ gris rosa linne typ? haha.

Gjorde du igår? va med francesca
Ska du göra i sommar? den börjar ta slut, så vet inte.

Åt du senast? choklad
Har du för mobil? vet inte , xd
Vad köpte du senast? paj
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? skrikit, kanske gråta, sen springa därifrån och sen vet jag inte hahaha :D


Vem/vilka:
Slog du senast? haha almir stackars.. förlåt :(
Fick du sms från senast? kadriye<3

Skulle du kunna göra allt för? min familj!
Var du med senast av det motsatta könet? almir, johannes, hamza & carlos
Kan du lita på mest? francesca & maribel
Vet mest om dig? francesca & maribel!
Sov du tillsammans med senast? francesca <3


Allmänt:
Har du pussat en groda? vf ska jag göra de för? hahaha
Kan du hjula? japp
Biter du på naglarna? har slutat,  jippi!

Är du EMO? Haha nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? vet inte, resa och köpa kläder?

Skulle du kunna hoppa fallskärm? vf inte :D
Har du sjungit inför publik? hahaha aa ,xd
Är du hungrig? alltid :O
Är du blyg? kan hända att jag blir det ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0