12 juli!

drog till HC med mamma en snabbis, vi träffa Mattias och Liam. vi drog till MC och käka :) sen drog jag till busshållsplatsen men morfar och hans polare åkte förbi med bilen så jag hoppa på ;) dom skjusa mig till NVA centrum. där träffa jag arijana maribel och francesca! vi drog till en kina gunga och bara softa & snacka. sen drog arijana och maribel hemåt medans jag och francesca promenerade hem till vår mormor :) vi kollade på nån film sen vá jag tvungen att röra på arslet. kom hem halv 12 typ? käkade lite mat, och satte mitt as här :) ska snart gå och lägga mig med lillen! han är kär i mig jag lovar hahah. aja, måste upp tidigt imorgon! berättar mer då.

PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0