42 frågor om en bästavän

1. Vad heter hon? nalle puh
2. Hur gammal är hon? som mig
3. När träffades ni sist?  vi är med varann nu :)
4. Vad har hon för hårfärg? gul
5. Brukar hon färga håret? nej :D
6. Vilka färger har hon haft?: gul
7.Vad har hon för parfym? honungsdoft
8. Är hon galen? rätt lungt faktiskt , tänksam också ;)
9. Vad är erat bästá minne: allt!
10. Har ni många minnen ihop?  alltid!
11. Vart bor hon?  granne
12. Har ni varit utomlands tillsammans?  aa (K)
13. Är du avundsjuk på henne?  de klart, hon är ba för bäst?
14. Vad heter hennes syskon ? inga syskon
5. När träffades ni första gången? när jag kollade på en av hennes filmer :D
16. Hur träffades ni? läs där uppe
17. Vad går hon i för sporter?
ingen heh lat
18. Vad kan hon göra på helgerna?  vara med mig
19. Göra efter skolan? äta honung
21. Har ni pussats? arå :D
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? yes <3
23. Har hon fräknar?  nej
24. Har ni kollat på film någon gång?  klart
25. Har ni bråkat någon gång? never!  
26. Har ni sovit i samma säng? alltid (H)
27. Har ni skrattat tills ni gråtit?  haha arå bästa humorn :D
28. Har du sett henne gråta? INGEN SÅRAR MIN NALLE PUH!.. INGEN SÄGER JAG
29. Vad gjorde du då? INGEN SA JAG , INGEN SÅRAR NALLE PUH
30. Har du sett henne vara riktigt arg? INGEN SKA GÖRA NALLE PUH ARG, DÅ HAR NI MED MIG ATT GÖRA!!
31. Har hon sett dig gråta?  nalle puh tröstar mig för mycket så det går över snabbt:') <3
32. Vad ska ni göra i sommar? ALLT
33. Har hon svikit dig någon gång?  aldrig
34. Har ni pratat i telefon någon gång? ja?!
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? bli knäckt, kanske dö..
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? FÖRALLTID

37. Älskar du henne?  mer än allt !
38. Vad är det bästa med henne?  ALLT !
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? ingenting , helt perfekt
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? såklart!
41. Hur ser hennes klädstil ut?  snygg!! bara en röd tröja ? hur snyggt som helst
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? vet redan att nalle puh älskar mig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0