- Onsdag 26/5.

Hejsan

skriver lite kort här nu, för jag skrev precis ett inlägg men det gick bort :@  vakna halv 7 idag, duscha och grejer sen drog jag till skolan. det var ganska roligt :)  det blev en kort dag! slutade 10 över 2 ? sen skjusa salle mig med cykel halva vägen. och jag ska ge er ett tips! LÅT ALDRIG DEN FLICKAN STYRA EN CYKEL HAHAHAHA. men jaja, hemma plugga jag lite swedie , käka och fixa mig :) sen drog jag ner till stan med mamis. vi shoppa tyvärr inget idag :(  mamma var tvungen att fixa massa skit ohså. så det blir att shoppa imorn! sen drog jag ensam som en tönt till hageby centrum för att köpa hårfärg. man träffade även simon och gaby därborta. alltså jag lovar dom följde efter mig :o HAHA. vart jag en gick så var dom där! efter jag köpte hårfärgen så sa mamma att jag inte får färga bara för en sak -.-  jaja, jag kommer få endå! men inte nu (a), har inte hänt så mycke idag.. ojoj blev inte så kort inlägg ändå hehe :)  men ska ta och kolla på en film nu! puss ♥


lite mörk bild eftersom jag satt i rummet och lampan är sönder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0