fredag 21/5.

Hej mina söta bloggläsare! =)

förlåt för dagens dåliga uppdatering! har fixat bloggen som ni kanske ser. jag är rätt så nöjd nu! förutom det rosa färgen, I hate pink.. men det får duga ett tag =)  idag var skoldagen rätt okej förutom att jag var lite trött. efter skolan drog jag hem, fixa mig. drog ner till stan och shoppa lite med mamis! vi forsätter shoppa imorn. måste köpa en present till sandy också :*  vi var en stund i gú vad gott, och käkade där. vi snackade lite om allt möjligt, det är faktiskt skönt att snacka ut med sin egen mamma. haha i alla fall min! sen drog vi till cubus en snabbis sen hemåt. sitter bara här och chillar och lyssnar på musik! rätt så soft faktiskt ;]
bye my lovely readers ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ditt hår naturligt vågigt eller rakt?

Kan du lägga en bild på hur det ser ut natuligt?

2010-05-24 @ 15:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0