söndag 23/5.

HALLOJ!

efter att jag bloggade förut käka och fixa jag och francesca oss snabbt! sen drog vi till hageby centrum och träffa maribel. så blev vi filmade till en ny muskvideo som Yei har gjort (chilensk artist, han är mer kändare i chile men bor här). sen när vi filmade klart på oss 3 så gick vill till Parken och blev filmade där också med massa andra chilenare! vi sjöng, dansa och massa kul vare alltså! så fort musikvideon kommer ut så lägger jag den på bloggen. haha jag blev mobbad fan :(, men jag orkar inte bry mig, jag kom med i en av han musikvideos i alla fall? hehe, efter allt filmadet drog jag pilar maysue och francesca hem till henne (francesca) vi käkade och snacka lite sådär. sen drog maysue och pilly. då kollade jag och chesca en liten del av House of wax. för hon har inte sett den! men sen var jag tvungen att dra hem. puss ♥
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0