morsdag.


tjaba tjena hallå!

det var länge sen ;) idag är det ju morsdag minnsan !
det hade jag helt glömt bort faktiskt :(
så jag drev men mamma lite idag när vi satt och käka mat.
mitt i allt går jag ifrån bordet till mitt rum och hämtar en
smörkniv jag hade gjort på slöjden hahahahhah !
jag ger den till mamma och säger:
kolla vad jag har gjort på slöjden :d
mama: jaha ?
jag: grattis på morsdag !
hahahahahhahahahahhaha
hon garva sönder sig -.-
jag var faktiskt seriös..
inte så roligt men ändå :)
men jaja , grattis bästa mamma på morsdag te amo ♥


har inga andra bilder på min underbara morsa,
men hon är seximama ändå hähä ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gammal är din mamma? <3

2010-05-31 @ 12:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0