hejhej.

idag drog jag inte till skolan :(  vaknade halv 11 hehe.. tänkte dra till skolan ändå. men det skulle bli lite pinsamt, inte för att jag bryr mig direkt. men jag har gjort så många gånger så aa.. skit samma, en dag hemma hör väl inget ;)  jag har faktiskt märkt att ända sen jag börja Victoriaskolan så har jag inte varit i skolan en hel vecka utan att stanna hemma elle blivit ''sjuk'' :| haha not good! jaja, idag har jag inga planer faktiskt. ska snart ta en dusch och käka! det är fint väder idag också :)! så jag ska nog passa på att vara ute.

btw: snodde en låt från maribel blogg: http://maribeleliza.blogg.se
det är låten som är med i musikvideon vi gjorde i söndags!
låten är faktiskt bra! lyssna och njut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0