Trick or Treat.

Halloj!

skoldagen idag gick dö snabbt! efter skolan gick jag och köpte lite godis ohså. kollade på en film, Trick or Treat. just nu väntar jag på att den ska starta igen. eftersom att jag kollar på den i en sida som man kan kolla massor av filmer helt gratis! och det står att jag har kollat på filmen i 75 minuter och måste vänta 54 minuter. man får visst bara kolla 75 minuter av filmerna i den här sidan -.-  efter filmen ska jag börja fixa mig sedan åka till hageby hus klockan 8! då ska jag ha dansträning till halv 10. det är typ som extra träning eftersom vi ska uppträda på fredag. men vi kanske hörs senare! då kanske jag lägger in bilden på mitt naturliga hår som den anonyma ville att jag skulle :)  ' puss


tjockis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad heter sidan, men står det svenks text? :D

2010-05-24 @ 17:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0