-


Kommentarer
Postat av: deniceljungblad

vad är jag för dig ?

hur stor plats har jag i ditt hjärta ?

älskar du nisse ? för hon älskar dig.



saknar dig, och saknar oss :(

2010-09-02 @ 19:59:00
Postat av: sofiasindy

- vad är jag för dig?

- chips/godis

- cola/fanta

- glass/mjukglass

- favorit mat?



älskar du sofia?

för hon älskar dig.

2010-09-03 @ 14:56:15
URL: http://lifeofmesofiasindy.blogg.se/
Postat av: alexandra

- va skulle du säga om STÖRSTA tönten (kille) kom fram till dig på stan o sa hej sexyy ?

- gillar du någon ?

- vem litar du på t 100% ?

- vem vill du helst bo hos din mamma elr pappa ?

- trivs du bäst i norrköping elr stockholm ?

- kommer du flytta tbx ?

- har en kille kommit fram t dig o sagt jag älskar dig ?

- hur många har du vart tsm med ?

- hur många har du strulat med ?

- äre kul att blogga ?



orkar inte mer .:)<3

2010-09-03 @ 21:47:41
Postat av: melissa

- Har du någon anledning till att du bloggar?

- Har din bästavän svikit dej någongång?

- Vilka bloggar följer du varje dag?

- Har du testat att röka någongång?

- choklad/lakrits

- Vad är din favorit låt?

- Hur många killar har du vart tilsammans med?

- pizza / donken ?



Puss sötaste valerie (k)

2010-09-03 @ 21:50:22
Postat av: Anonym

När kommer videon upp när ni dansade på augustifestivalen? :)

2010-09-04 @ 14:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0