- 20 SEPTEMBER

skolan var helt okej förutom skolfoto då :(  efter skolan gick jag hem och kolla på Tyra show och en liten del av Top model sen bytte jag om lite och sen träffa jag francesca pilly och maribel i stan. vi tog spårvagnen till Latino teatern och där va maria & ana. vi håller på med en ny dans just nu så tummen upp för det:) sen gick francesca jag maribel och pilly tillbaka till stan och francesca köpte en halsduk. sen gick jag upp till de geer skolan och var ute lite med en. kom hem runt 9. har precis käkat hehehe.

just nu lyssnar jag på musik, chattar & smsar! ska snart träna lite på ett NO & SO prov/test vi har tills imorgon :(  och efter det ska tvätta bort sminket & sova djuuuuuuuuuuuuup. men vi hörs imorgon, godnatt (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0