- 23 SEPTEMBER

idrott - missa det för jag hade möte.
svenska - jobba med skräck & rädsla.
spanska - fick göra några kort grejer.
lunch - fisk med potatis.
matte - kalabalik, blev klar med veckans uppgifter.
engelska - gjorde förhör och sen jobba i boken.
mentorstid - snackade om duscharna i idrotten & om arbetsron. -.-

fick sluta 10 minuter tidigare, alltså 20 över 3. fick skjuss hem av Andrej med hans cykel. när jag kom hem käkade jag lite, titta på tv, somna och när jag vakna titta på tv igen. fixade mig nyss lite och ska snart cykla hem till Karen och lämna hennes klänning som hon behöver till nån galapremiär. sen ska jag till HH (hagebyhus) och dansa hos Pascal's grupp today! tror Francesca och Maribel också ska dra för att prova? läste på hennes blogg iaf haha men i alla fall. när jag kommer hem ska jag plugga lite NO , har prov om luften imorgon!
vi hörs motherf*ckers ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0