- 29 SEPTEMBER

sitter hemma hos kusinen Francesca just nu. hon ''pluggar'' och sjunger hahaha? stackars hon suger på engelska. i alla fall, har fixat mig lite sådära. senare kommer Karen hit. då ska jag hon och Francesca åka hem till mamma tror jag? jag ska hämta kläder ohsånt sen ska jag och Francesca ner till stan :)

btw, uppdateringen suger just nu jag vet hehe. jag kan va bättre men alltså jag sitter nästan aldrig vid datan längre. har inte tid. antingen är det plugg eller vännerna så ni får nöja er med åtminstonde 2 inlägg per dag.

men det var det, vi hörs när jag kan eller när jag har tid att skriva, puss på rumpaaaaaaaan. ♥


bild från augustifestivalen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0