- 30 SEPTEMBER

shue, skolan var soft idag. slutade halv 3 med mentorstid. påväg hemåt så tog jag och Elsa räkmackor där vid IFK planen som dom gav gratis hahaha värsta fattiga. i alla fall, drog hem till mamma en stund och käka med bror och hämta ett linne. efter det tog jag bussen till hageby hem till Karen. bytte om och käka kladdkaka från igår som jag och Francesca gjorde :) har precis kommit hem till Francesca.
ska börja plugga lite matte nu, Francesca också. sen ska vi dra till HH och dansa med Pascal's grupp.

och som Francesca skrev i inlägget under så kommer jag bo hos min syster ett tag här i hageby! och hon har ingen internet just nu så det kommer bli låg uppdatering! hejdååååååååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0