- ERASE ME

jag fattar inte varför folk ska vara så jobbiga för! ska hålla på sitta och klaga på hur fula eller dåliga folk är. ta en titt på er själv istället innan ni ska börja snacka om andra! ingen är perfekt. så sitt inte och berätta hur ful du tycker en person är om du själv inte är så perfekt! blir så irriterad att folk ska hålla på som dom gör. har inte fått taskiga kommentarer på sistonde, tummen upp för det! men nyss fick jag ett. och jag bryr mig inte direkt om vad ni eller du tycker om mig. men en sak säger jag bara - om du nu försöker trycka ner mig eller nåt liknande så funkar inte det :)

om man försöker förstöra för en eller snacka om hur dålig/ful person man är eller vad man snackar om, så gör det dig inte direkt till en bättre eller finare person? du gör det bara sämre för dig själv och inte för dom du snacka om. så om ni ska klaga på mig så behöver ni inte kommentera alls! vill ni/du snacka om jag är ful osv.. (om du tycker så) så kan du dra och säga det till någon som bryr sig! och jag är inte en av dom som bryr sig.



Kommentarer
Postat av: ffuffie

håller med dej har oxå fått sånna p just mina inlägg. ?`haha men förstår dej bebis.

loveu.<33333

2010-09-12 @ 20:39:23
URL: http://vafanskavihetaa.blogg.se/
Postat av: francesca

TUMMEN UPP FÖR DIN KLOCKRENA TEXT!

nej men du har helt rätt, dom kossorna som kommenterar är säkert 100 ggr fulare så df går dom till folk som ser bra ut och kommenterar bullshit.

2010-09-12 @ 21:21:58
URL: http://francescamunoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0