- fett irriteradddddd!

efter skolan tog jag och johannes spårvagnen ner till stan sen bytta vi till den andra spårvagnen ner till djäknepark!.. dampade lite där borta för johannes typ skämde ut mig OCH mitt namn -.-  han gick i korridorerna och ropa: VALERIE MUÑOZ, VALERIE MUÑOZ, VALERIE MUÑOZ. skämit? aa fifan! efter en stund kom äntligen Casandra älsklingen. kramades som huliganer hahahah! efter att vi hade chillat och hade kul så cykla jag och johannes upp till stan en snabbis för att göra en grej :) sen forsatte vi upp hem till oss. sitter hemma nu fett irriterad vet inte varför, kanske mensen? hahah jaja, vi hörs när vi hörs!



Kommentarer
Postat av: casandra

HAHAHAHAH skönaste vare o johannes jävla shishkoo skämde ut mig totalt HAHAHAAH<333

2010-09-14 @ 21:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0