- HOS MARIBEL... IGEN!

shulelu, gullig rubrik? ;)

vaknade halv 8 och fixa mig , käkade och kollade på tv lite :)
sen cykla jag till skolan. vi började halv 10 med..
musik musiktävling, instrument, sjöng, och nått annat
NO gjorde 2 expriment
lunch äklig pastasallad som jag spottade ut på tallriken hahah!
spanska klockan & en dialog med andreas min bänkkompis!
matte klurade på några kluringar
NO bara skrev av läraren och snackade om luften som är ämnet just nu!

slutade halv 3 och fick skjuss av johannes hem med cykeln. duschade kroppen, bytte om och sånt. sen cyklade jag direkt till mormor men ingen va hemma så drog hem till maribel :) nu ska vi käka sen ska vi hämta francesca och sen shoppa loss till imorgon! förklarar med om det när jag har tid (IDAG)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0