- I want it that way ;)

shena bananer! sitter och dunkar music här i min ensamhet i mörkret med en påse godis & mobilen som jag sms:ar med. trevligt! som ni kanske har märkt så har jag tråkigt eftersom jag har ändrat bloggen lite heheh. ska bara ha den en stund tills jag har tagit lite nya bilder ohså, haha gammlaste bilden (headern) sen våras typ och rosa färgen ska jag ändra sen. + att francesca ska bara fixa en grej med bakrunden men jaja skit samma. hihiihih är lite egenvärld men ska kolla på en film som heter How high eller nåt? en komedi i alla fall.. andrej sa att jag skulle dö av garv?;) vi får väl se.. hörs efter filmen! om nån ens är vaken nu föressten haha bye (K)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0