- IGÅR

francesca maribel och jag drog ut och där va samir och erduan :) vi knallade iväg till MC och där snackade man lite med filip och gaby. efter vi hade gjort det vi skulle så drog vi mot kina gungan. efter en stund kom nermin tror jag? sen efter han kom mariam och alexandra. några minuter efter kom jojje, marcus, kim, filip, filip, gaby, teglin & steffi. mycket kul hade vi må jag säga ;) vi bara chillade och släppte skämt lite sådär och hade skoj tills det börja bli mörkt!

klockan 10 eller 11 nåt? så gick jag francesca och maribel hem till francesca för att hämta våra grejer. vi bytte om snabbt (jag&maribel) sen cykla vi turbo hem till henne ;) vi bara satt i datn lite sådär och chilla. jag va sjukt trött så jag i maribels mammas säng till hon kasta sin hemtelefon på mitt huvve HAHAHAH. vi gick och la oss i maribels rum, och sen gick vi mot vardagsrummet och smsa och nörda datan. sen somna jag från ingenstan :)

vakna typ kvart över 10, och när jag sätter mig upp ser jag ett ansikte som liknar maribel. har bara chilat här nu och maribel håller på att duscha just nu! när hon kommer igen ska vi göra våfflor till frukost ;)


HAHAH bild från igår


Kommentarer
Postat av: Anonym

troru han kollar p hennes röv eller hans kompis e bakom er rtard

2010-09-05 @ 12:14:13
Postat av: amanda

går du i 7:an? :o

2010-09-05 @ 21:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0