- SKOLDAGEN..

hade somsagt inga vanliga lektioner! vi hade som en tävlings dag i sina grupper. varje klass är ju delade i 2 grupper om jag inte tror fel? i alla fall. sen fick man gå runt i skolan till olika klass rum och göra olika grejer i olika stationer. man skulle samla poäng för sin grupp! det var faktiskt kult förutom att jag va dö seg och trött och ganska irriterad.. på fredag kommer dom i alla fall säga vilka som vann :)

ska sminka mig snart och platta håret och kanske äta om jag hinner. sen ska jag cykla till hageby för att möta francesca och så ska vi cykla vidare hem till maribelcita. dont know vad som händer men det är ju nice väder idag också. tummen upp (Y) menmen har inget att skriva om nu så pusshejdå!


old pic..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0